MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

8 maj

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Helvetesnatten jag hade inatt! Fyfan säger jag bara! Ångest upp över öronen och rejäla känningar av uvi och kissade blod fram till fyra på morgonen. Så idag har jag sovit så gott som hela dagen. Klev upp och tog några mackor till frukost sen somnade jag om. Vakna vid lunch åt lunch, somnade om och vaknade nu vid fyra. Var faktiskt väldigt rädd för att kissa men just för tillfället känns det lugnt. Får se vad som händer ikväll.
Värsta kombinationen måste ju vara ångest och uvi även om jag mest troligt inte har fått det men känslan att kissa blod.. Känns som att det gör ondare än vanlig uvi.. Hur som helst, jag lever och hoppas att det där kommer gå över väldigt snabbt. <3 Var tvungen att skriva av mig om det där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: