MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

29 nov

Kategori: Allmänt

Ja snart december! Snart fyller man år! Detta är kanske inte den bästa perioden på året att känna sig crap'ig på men vad ska man göra åt det? Det är som det är! Kände att en uppdatering här inte skulle vara så dum. Har inte gjort många knop idag, imorse var det extra svårt att ta sig ur sängen. Vaknade strax efter nio men orkade inte kliva upp ur sängen förän vid ett. Andra dagar har jag ju faktiskt klivit upp den tiden för att inte fucka up min sömn men ja nä jag vet inte. Det är bara extra svårt att göra det lätt för sig vissa dagar. Försökte göra ett tappert försök att göra en brasa.. orkade inte kolla om den tog sig men tog en dusch iaf! mer än det har jag inte gjort, inte orkat sitta vid tvn, inte ens orka sitta vid datorn speciellt mycket heller (inte om man ska jämföra med andra dagar). Nej usch. Idag är bara så.. en dag jag gärna inte haft iaf. Men hjärnan känns inte lika grötig och gråbrun, dock är tankarna klara och iböand väldigt snabba så man blir förvirrad och ibland frustrerad.. Det är inte lätt det här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: