MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

16 dec

Kategori: Funderingar

Hej och hå! En uppdatering till samma vecka! Rätt otroligt. Bloggar från mobilen då jag försöker hålla mig från datorn så mycket jag kan. Hur som helst så kände jag för att skriva lite här, jag har rensat bland mina kontakter i min mobil, bland vänner på Facebook och på bdb.. Borde dock kolla igenom Facebook en gång till med det väsentliga är iaf rensat. Folk som jag inte har någon kontakt med och ja andra av olika anledningar. Jag suger på att hantera känslor men kan ju kanske hjälpas på traven om man inte har saker som distraherar en. Aja lite halvkryptisk (och förvirrande) får man vara ibland. Måste komma vidare i livet fast i allt kaos är det som att pölsa i djupsnö. Livet alltså.. Blogga med mobilen gör jag nog inte igen iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: