MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

2 juli

Kategori: Allmänt

Nä nu känner jag att det är dags för en uppdatering igen! Flera månader sen det hände något sist här men det är nästan månader sen jag satt vid datorn en längre stund också så.
Jag har börjat jobba! Jag jobbar nu på Konsum och har gjort det i några veckor! Känns så himla skönt att ha någonting att göra och trivs gör jag, även om vissa dagar är lite tyngre än andra men så är det med allt så det gör inget. Kan erkänna att jag fortfarande är en aning dagvill fast jag nu har ett jobb, dagarna flyter på och nu är det andra juli! Men ja jag mår bra igen och njuter av allt och det känns riktigt skönt! Känns som om jag har blivit en annan människa, jag kan garanterat säga att jag har avslutat ett kapitel i mitt liv nu och fortsätter med stormsteg framåt! har lagt skoltiden bakom mig och det mesta negativa också. Dock kan jag känna av den tid som är förbi någon gång i bland men det är lite lättare att skaka av sig :) Så ja jag är nöjd med vad som händer i livet och det är ju ändå sommar så det är ju också väldigt skönt :D Får se hur det blir på jobbet när semestersäsongen sätter igång på riktigt, läskigt men spännande :) Fick bli ett lite mindre specifikt inlägg idag men det räcker nog
Pussar och kramar ;3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: