MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

5 jan

Kategori: Allmänt

Satan i gatan vad det har hänt grejer nu under julen! Jag har försökt hålla mig från datorn så mycket det går, jultider då familjen är hemma osv. Men ja har haft en fin jul, träffat en massa kompisar, åkte ner till Bollnäs en sväng och firade nyår där, var där en vecka och va det var väldigt skönt må jag säga, välbehövligt! Har väl inte riktigt landat i vissa saker men det kommer väl till veckan då mamma och pappa börjar jobba igen och jag blir ensam hemma om dagarna. -Men det behöver inte alltid betyda något dåligt att komma tillbaka till verkligheten men ja det märks! Kanske kommer få besök nästa helg också! Spännande spännande :3 
 
Det känns som att jag mår mycket bättre stundvis men ibland känns det så väl att det är kaos och uppochnervänt i mitt huvud, något som jag inte vet vad jag ska göra åt men är rätt nöjd med att saker och ting känns bättre! Ja det får räcka än så länge! Kommer nog bli ett bra 2013! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: