MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

18 dec

Kategori: Funderingar

Tänka sig att det av någon mystisk anledning känns som att det är mitt fel, som att jag är the bad guy... Jag är iaf villig att förklara saker och ting men ja vill man inte ha en förklaring eller någonting så visst. Men men allt det som händer med just den grejen suger så himla mycket. Ont gör det också fast jag inte vill att det ska göra det. Liksom det har ju ändå snart gått ett år så. Hur som helst! Det var något mer jag hade tänkt skriva här när jag ändå var i farten! Ja jag har nyårsplaner som jag tror kommer bli rätt så bra! Drar ifrån Ström iaf sen får man väl se om det blir någon skillnad.

Just nu sitter jag och slår in julklappar och det gör mig ändå lite glad, får mig att skingra tankarna en aning så ja det är ju bra, sov/låg kvar i sängen till halv två idag.. Rätt otroligt att jag inte ens var hungrig när jag väl drog mig ur sängen men men! Mat i magen ska ju påstås vara något bra så! Snart kommer pappa hem så får väl ta och gå ner och se om laxen hunnit tina eller inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: