MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

19 jan

Kategori: Allmänt

Idag känner jag mig bättre och har inte lika mycket kaos i huvudet som jag haft från och till under en period nu. Eh ja jag har fått tillbaka min inspiration till att skapa igen och det känns rätt bra! Hoppas bara inte den försvinner så fort.
Hm vad mer känner jag för att dela med mig? Ja eh jag försöker ventilera mig så mycket jag bara kan när det blir för mycket för min hjärna att hantera, jag har ju blivit så mycket sämre på att hantera saker som händer omkring mig och i mig. Ibland känns det som att ett samtal i veckan är för lite men ja det går ju i vågor sånt där också, man måste ju får leva och känna och sånt för att kunna bli hjälpt. Så förutom att prata med en psykolog (igen) så har jag en fantastiskt kille att ventilera mig till som jag mer eller mindre kan vända mig till dygnet runt, vilket känns bra. Och som jag har nämnt förut så har jag fortfarande kvar min hemliga blogg som jag också brukar skriva av mig i.
Verkligheten kommer ikapp mig så efter att ha befunnit mig i bubbla efter bubbla efter bubbla och tryckt undan känslor och tankar i mer än ett halvår så är jag påväg tillbaka och det känns verkligen som en hård smäll i huvudet. När bubblorna gick sönder så kände ja knappt igen mig själv men ja efter tre månader till så verkar tankestormarna komma tillbaka och undan går det, men jag börjar känna igen mig i kaoset så det är kanske ett gott tecken på sitt sätt. Nu ska jag bara lära mig att hantera allt detta.. Aja eh nog beskrivningar, jag mår rätt dåligt men jobbar mig tillbaka på de sätt jag kan och jag blir bättre men det kommer ta rätt så lång tid!. Åh kaoset!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: