MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

21 dec

Kategori: Funderingar

Alltså jag hatar att städa eller rättare sagt, jag hatar att finstäda för det är så mycket som ska göras på samma dag och allt ska helst göras samtidigt. Idag ställde jag klockan på halv nio och har försökt att städa mer eller mindre hela dagen. Från att ligga i sängen hela dagarna och lyckas ta mig ur sängen lagomt tills pappa kommer hem till att ställa klockan och faktiskt kliva upp och göra någonting verkligen hela tiden tar enormt mycket på min energi och kraft så nu är jag så himla sur och vill slå sönder något kasta något i väggen och så vidare.. Jag klarar inte av såna stora förändringar så snabbt. Och jag är inte klar än D: Jag måste dammsuga nedervåningen också. Usch.. Fast ja jag vet inte om det bara är för att man blir lat av att inge göra något om dagarna och va deprimerad. Det känns jobbigt att det nu känns som att jag skyller på depresson när jag inte orkar göra något eller när jag inte gjort saker jag blivit tillsagd att göra. Jag vet inte längre om det bara är det att jag är lat och att jag faktiskt kan ta och börja göra saker igen.. Svårt att veta det där! Aja.. irritationen börjar lägga sig iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: