MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

30 maj

Kategori: Allmänt

Nu är det bara imorgon kvar och sen på fredag åker jag hem. Det är så himla nära nu ju! :O
Igår fick jag hjälpt av Emma att komma igång med packningen så jag kunde börja städa men det tog sin lilla tid ändå!. Gick och la mig undefär halv fyra på morgonen och då hade jag precis skurat golvet och burit in alla grejer på mirtt rum igen. Klockan åtta i morse så var det dags för besiktningen av rummet! Det gick bra för min del, jag skulle bara fixa några små grejer så jag behövde ingen ombesiktning och det känns väldigt bra för då kan jag fixa det absolut sista innan jag åker härifrån på fredag!
Herregud! Snart är jag hemma igen! Kommer vara skönt men ändå lite jobbigt eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra i sommar. Men det löser väl sig på något sätt. Jag hoppas det kommer bli en fin sommar, får väl se om jag lyckas hälsa på någon av mina kompisar i sommar eller hur det blir. Nej jag ska nog dra mig från datorn ett tag men en liten uppdatering fick det bli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: