MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

28 maj

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Det är dålig fart på den här bloggen. Men men
Nu är jag inne på sista veckan här på Kyrkerud och det känns jobbigt och tungt. Jag vill typ inte sluta riktigt än, förra veckan och den här veckan känns så himla bra också måste man börja packa och städa på rummet och grejer. Jag försöker börja med städning och packning nu måndag och på onsdagmorgon har vi "besikning" av rummet för att kolla att det är tillräckligt städat. Imorgon, tisdag ska målerilinjen på utflykt hela dagen så jag har idag och tisdag kväll/natt på mig att städa klart och grejer! Det är så mycket prylar som ska packas ner sen ska det ju superstädas.. Fan att man inte åker hem på onsdag så man kan packa i en bil samtidigt som man städar.. Nu får allt vara kvar på rummet istället.. Usch nej jag gillar verkligen inte det här! Men ja det ska väl bli skönt att åka hem också men ja ... Så mycket tankar om sommaren och saknaden av alla här på skolan och grejer! Nej jag kanske ska fortsätta städa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: