MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

27 mars

Kategori: Allmänt

Vi har grafik den här veckan och början på den här veckan var bara så konstig men ja det har varit okej ändå!
Nästa vecka är det påsk och vi börjar vårat lov på torsdag och då åker jag till Bälla i Bollnäs! Ska vara där i typ tio dagar och det kommer bli så himla bra! :D Beställde biljetter idag och lyckades krångla till det som fan men som tur är har jag en snäll mamma som fixade det åt mig! Så det kommer bli så himla braa!
Annars så försöker jag hitta lusten till att leta efter skolor att söka till i höst! Om man bara visste vad man ville. Just idag har jag kollat på nybörjar kurser i kinesiska och japanska på internet men jag är ändå osäker på om det är de jag verkligen vill. Får se hur det går, kommer nog uppdatera mer om det när jag kommer fram till något... Kanske haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: