MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

26 jul

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Det går sakta framåt med körkortet och jag blir lite knäpp i huvudet av det men ja det löser sig säkert :P
Samtidigt som jag håller på med körkortet går jag ju samtidigt på samtal för att bli av med min telefonfobi, obehagliga läxor får jag och det känns väldigt kämpigt att försöka ringa till folk typ varje dag. T ex idag ska jag ringa på en random annons på blocket, behöver inte köpa något utan bara träna på att ringa! Obehaget är totalt och det känns inte speciellt bra i kroppen heller MEN så får det vara om jag någon gång ska bli fri det här. Kände bara för att skriva av mig om det här! Måste säga att det här varblivit en väldigt intressant och annorlunda sommar jämfört med dom innan.. Åh livet!

Kommentarer

  • Bälla säger:

    Det kommer gå bra <3

    Svar: Ja det tror jag med <3
    Anna C

    2012-07-27 | 19:31:25
    Bloggadress: http://bellaht.blogg.se

Kommentera inlägget här: