MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

9 jan

Kategori: Allmänt

Ja just det jag borde kanske skriva här igen nu när jag är tillbaka på skolan!
Jag var väldigt nervös över min resdag igår. Men igår anlände jag till skolan ungefär halv tolv på kvällen! Tror jag inte vill ta någon sån resdag igen, så himla sent. Hur som helst så överlevde jag natten och morgonen! Var inte allt för trött men det kommer väl antar jag. Den här veckan kommer vi ha modellteckning, vilket betyder att vi kommer ha en nakenmodell som vi ska få rita av. Just idag fick vi börja med några krokier och sen ta fram stora skivor och ta golvpapp för att kunna rita väldigt stort! Så vi kommer arbeta med två olika ställningar och träna oss på! Helt okej faktiskt. Efter skolan passade jag på att packa upp mina saker och plocka undran alla mina julgrejer jag haft på rummet! Ska nog ta och elda lite ljus för fy vad kallt det känns att vara här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: