MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

29 jan

Kategori: Funderingar

Jag har verkligen inte varit på humör för att skriva vad som har hänt under dagarna här på skolan. Så det därför ni, tre-fyra personer som verkar orka läsa, inte har fått någt att läsa på några dagar. Mitt liv känns lite kaos vid tillfället, tankar kring framtiden bråkar med mig, känslor kring livet plus att jag måste vara aktiv i skolan och göra mitt egna schema där också. Också ska jag kolla upp en eventuell praktikplats. Så det är mycket som jag tänker på, dock har nog skolan hamnat i kläm allt för mycket den här veckan men förhoppningsvis så kanske det blir ändring på det nästa vecka, får ta mig i kragen och släppa alla andra tankar! Skärpning! Aja annars då, var och handlade lite kläder i fredags vilket gjorde mig på bättre humör så det är ju bra :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: