MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

25 jan

Kategori: Allmänt

Var sjuk igår också men idag gick jag banne mig på lektion! Vet inte om jag fick så mycket gjort men jag har köpt nya akvareller iaf! Och haft det trevligt och underhållande med mina kompisar! Bra dag!
En bra dag som helt klart blev mycket bättre efter att jag ramlat in i en otroligt spännande blogg! Även fast jag inte skrivit så mycket här om mina framtidsplaner och så, men jag vill gärna lära mig ett eller flera språk och resa utomlands och ja kanske till och med leva i ett annat land än Sverige. Och efter en massa krångel med att få en broschyr om språk-kurser utomlands (väntar fortfarande) så blir jag bara mer peppad av att titta på hennes bilder och läsa om det hon har att säga! Helt fantasktiskt! Jag vill också våga ta steget och bara dra härifrån! Åh! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: