MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

23 jan

Kategori: Allmänt

Jag har varit dålig på att skiva här ett tag, dels för att det händer inte SÅÅ mycket här (även fast den här helgen har varit intressant) men jag har verkligen inte känt mig på topp rent mentalt plus att jag har blivit sjuk och så. Kortfattat hur helgen har varit, jag och Sanni var dom enda som var kvar på skolan av vårt tjejgäng så vi försökte komma på saker att göra under helgen. Det blev en hel del filmtittande, men även pulk-åkande efter att snön kom i lördags, en galen cykeltur på snö och is. Något som jag känner att jag behövde. Idag kände jag att jag inte klarade av att vara på skolan, kände mig seg och huvudvärk och nej, så jag har sovit mest av hela dagen, skönt och behövligt tror jag. Tyvärr tror jag inte att jag ska skriva om vad jag känner och tycker i den här bloggen, har ju en annan som jag skriver sånt i och det är nog lika bra (lösenskyddad och allt) Så ja, det får nog räcka för idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: