MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

18 jan

Kategori: Allmänt

Ja så var det onsdag igen. Konsthistoria om fantastiska renssansen, rokokon och där omkring! Sen hade vi kroki som vanligt, lite less på det efter förra veckan men ja det gick bra. Snackade med mattanterna om min mat känner mig nästan lite hemsk som trodde att dom inte kunde om det där, visade sig att hon har utbildning på det dör och hållt på med det i typ 30 år. Efter lunchen så hade vi äntligen Helene igen! Så nu har vi snackat lite om hur det kommer se ut framöver och så och det känns väldigt bra. Har även fått höra om mer ledighet den här terminen och det känns väldigt bra :D Ja så efter att jag slutade skolan så har jag suttit på mitt rum och tagit det lugnt medan mina kompisar drog till Årjäng för att handla lite grejer. Får väl se vad för spännande som händer ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: