MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

13-14jan

Kategori: Allmänt

Igår blev det ingen uppdatering för att det blev fest och ja, då blir det ingenting :P
Igår så blev jag någoluna klar med modellteckningen, bilder kommer väl. Efter skolan drog vi in till stan för att handla lite onödigheter, tog det lugnt ett tag innan jag upptäckte att jag inte tinat min kyckling som jag tänkte ha till middag. Gjorde mat i typ en och en halv timme och sen gjorde jag mig i ordning för kvällen, trevlig och ovanlig fest må jag säga! Mådde dock inte så bra imorse men det gick över efter ett tag. Annars idag så har det inte hänt så mycket, sett på film varit med Emma och den nya tjejen Malin, väntat på att Sanni skulle komma. Var med Sanni och Emma och sen såg vi på film fram tills nu typ. Skön bakisdag typ hehe! Mer sömn skulle vara skönt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: