MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

10-11 jan

Kategori: Allmänt

Ja det börjar ju bra haha! Missade att skriva igår men det händer verkligen inte mycket igår, gick i skolan, satt vid datorn åt middag och umgicks med Emma och sen tittade jag på serier och läste lite bok innan jag gick och la mig. Idag var väl rätt lika förutom att vi såg på film på morgonen och sen hade vanlig kroki efter det. Filmen var faktiskt väldigt intressant, handlade om Louise Bourgeois som var en gammal och speciell kvinna. Ja vad mer finns det att berätta om dagen. Ja efter skolan så cyklade jag och Emma in till Årjäng och handlade mat tills helgen. Mat är gott och jag vill ha mycket av det! Synd att det kostar bara. Jag är lite fundersam på om dom i köket vet vad jag är allergisk mot för ibland inbillar jag mig att jag får i mig mjölksaker för i måndags hade dom köpt laktosfria produkter till mig och det tål ju inte jag så.. Aja! Får väl fråga dom någon gång. Får väl se vad jag spenderar den här kvällen med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: