MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

8 aug

Kategori: Funderingar

Jag är så seg på att uppdatera här :/ Lite synd kanske men det är så mycket saker som händer nu! Nästa vecka har jag Teoriprovskrivningsgrej och Uppkörningen! Sen har jag ju kommit in på turismprogrammet i Umeå så jag måste leta lägenhet/någonstans att bo. Nervös för alltihopa hur det kommer gå och vad som kommer hända och sånt. Sen har jag ju snackat en hel del med Hon vilket gör mig glad och lite nervös då hon också kommer hamla i Umeå till slut! SÅÅ MYYCKET SOOOMM HÄÄNDEEEERRR!! Vakna vid två-tre i natt och kunde inte somna om, fick ont i magen över allt som kommer hända framöver AAAHKDELLNHHAAAAHHH!!
Det kommer bli bra! OM det går bra är det nog ändå den bästa sommaren FAST jag haft motgångar också!
Livet <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: