MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Torsdag

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag fått in känslan av att måla! Det gör mig glad. Kanske inte så kul att måla i gråskala eller ja valörskala men ja det är ju med akryl. Vi hade som uppgift att ta med oss något, blått, grönt, gult, orange, rött och lila. Inte det lättaste men det gick sen skulle vi ordna det i kulörskala och sen i valörskala, väldigt intressant och inte det lättaste! Sen fick vi ta och göra ett stilleben och sen välja ut en viss del av den och måla den i valörskala typ och vi fick inte använta oss av bara vitt eller bara svart utan allt grått därimellan! Svårt måste jag säga. Är inte riktigt klar med min än, får väl se om jag hinner bli klar imorgon. 
Efter skolan så knackade det på dörren och mina kompisar frågade om jag ville med in till Årjäng (åka bil) och det tackar man ju inte nej till! Köpte yoghurt och bröd. Känns så bra att dom har yoghurt som jag tål och som är god! Ja sen var det middag och sen dess har jag suttit här. Får väl se vad som händer senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: