MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Tor/fre

Kategori: Allmänt

Torsdag var det igår och jag var och är less på att skulptera så jag orkade inte skriva om hur dagen var igår. Hur som helst så var det kör igår på skolan så jag och några jag lärt känna lite mer gick dit och det var bra och kul! Välbehövt typ. Vad mer hände igår, blev lite häng utomhus och lite inne sen tror jag faktiskt att jag gick in på mitt rum resten av kvällen.. Aja
Idag var sista dagen med skulptur/modellering och det känns så bra! Skissade mest hela tiden och sen fick vi gå igenom vad vi hade gjort och sen se på bilder på olika konstnärer som typ blandar skulptur med måleri (eftersom vi som hade skulptur den här veckan var målerilinjen och keramik och glas så) Sen var det bara att städa undan allt <3
Efter lunchen så cyklade jag, Sanni, Emma, Isabelle och Jakob in till årjäng för att Röda Korset hade utförsäljning en stor kasse för 20:- Spelade ingen roll hur mycket man hade plockat på sig typ. Hittade lite men jag måste nog kolla igenom det där kassen igen haha xD Jag har aldrig varit och handlat på Röda Korset så det var väldigt intressant och spännande, kändes bättre när alla andra var mer pepp på att leta och hitta saker (Y)
Ja jag orkar inte skriva mer just vid tillfället men det blir väl mer häng coh kanske fest ikväll, får se vad som händer :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: