MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag gick jag på skolan och fick börja med akryl och det känns väldigt bra! Skönt att äntligen få börja med att måla och så! Hann inte med så mycket kändes det som men det är en början iaf! Sen hände väl inte så mycket, vänta på att det skulle bli middag typ. Fick champinjon(?)soppa med lök i.. Vi får väldigt mycket mat med lök i, och mycket vegetariskt.. Vill ha mer kött. Hur som helst så var soppan faktiskt rätt god. Efter efter jag hade ätit klart fick jag lite sockerabstinens men det försvann efter att jag och mina kompisar spelade lite biljard. Vid sex var det stick-café eller vad det hette, man fick sitta och sticka och ha vara social. Jag och Sanni cyklade in till Årjäng och handlade lite (hon köpe garn och sånt) jag kände att jag behövde äta mer så jag köpte lite nyttigheter och känner mig nöjd! Ja sen dess har jag väl suttit här, ätit en banan och fem mackor och är fortfarande sugen på något. Så fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: