MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Tisdag PoPkonst

Kategori: Allmänt

Idag har vi fortsatt med att rita popcorn och ja förmiddagen höll vi årr till svart och vitt och lite gråskala typ.. Nu på eftermiddagen har jag kämpat med att använda färg också. Dvs att vi ska använda vit krita, svart kol, och typ brun/röd krita och papprets ljusbruna färg. Det är verkligen hur svårt som helst! Det blir bra på avstång typ tre meter bort annars ser det bara ut som skit. Man får ju gå runt och titta på hur dom andra ha gjort och kanske se något man kan använda sig av eller hur man ska säga. Men man blir med farsinerad av vad dom andra har gjort och hur coolt det ser ut än att titta på hur dom har gjort det. Så ja eftermiddagen var jobbig och dryg..
Jag är faktiskt lite sugen på att börja måla, funderar på om jag ska köpa lite grejer i vår butik på skolan men ja.. Så var det de där med att bränna pengar. Behöver jag verkligen köpa såna där grejer? Aja jag har ju tid att fundera på det iaf. Jag har ju ändå lite grejer sen innan så..
Senare ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt. Igår blev det biljardspelande och massage. Några bestämde sig även för att göra luffartatueringar men inte jag! Men ja vi får se vad som händer :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: