MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Tisdag, mera lera

Kategori: Allmänt

Ja idag har vi fortsatt med att hålla på med lera och det har väl gått så där. Just för att jag inte är så förtjust i det och har höga krav på mig själv så blir det automatsitk inte bra och så bla bla bla. Fortsatte med det vi började med igår och fick även göra en till fast med ögonbindel. Det var lite intressant och spännande för då kunde man inte se hur det gick för dom andra och så. Efter vi gjort dom två så fick vi träna på att göra fötter och det var faktiskt väldigt ångestframkallande måste jag säga. Jag hade en fin plan och tanke på hur jag skulle göra och började med det sne när jag tittade på alla andra så hade dom gjort på ett helt annat sätt och mitt blev då väldigt dåligt :c
Sen tittade jag ner där jag stod (stod övanför en typ brunn) och i den såg det ut att vara typ ägg. Jag tänkte direkt på spindelägg och fick lite ångest av det också. Nej inte så kul dag faktiskt. Men ja efter att vi sluta skolan så har det väl varit bättre iaf. Varit/är fortfarande med kompisar så det är ju bra. Dock är jag riktigt sugen på godis! Tror jag börjar bli sockerberoende igen hehe!
Aja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: