MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Ons/tors

Kategori: Allmänt

Ja i onsdags hade vi konstorientering(?) med Anna, igen. Det var intressant, hon visade vad det var dom höll på med och man fick ställa frågor och så. Tummen upp för det. Efter det var det kroki och vi fick göra lite hjärna-gympa typ och det var både bra och spännande, ska någon gång lägga upp bilder på det också (Y) Lite jobbigt med 10minuters teckningarna men ja det gick väl hyfsat. Ja sen var det tillbaka till teckning och jag tror vi började med perspektiv då och lära oss om hur man gör 2/3D-kuber med hjälp av fixpunkter typ.. Har egentligen hållt på med sånt i högstadiet men nu var det nästan svårt att förstå. För vi fick se en kub som stod mitt på golvet också skulle vi rita av den med hjälp av perspektiv och enligt mig så blir det inte alls likt kuben som stod på golvet.. Frustrerande! 
Sen på kvällen umgicks jag med Sanni och Jakob och sen på kvällen så såg vi på Burlesque inne på mitt rum. Väldigt trevligt och mysigt!
Idag fortsatte vi med perspektiv och kubet och skulle börja med stolar.. Då tror jag nästan att min hjärna bröt ihop för jag fick och i huvudet ju med jag försökte sen fick jag ont i delar av kroppen också så efter lunch idag så gick jag och la mig, sov från typ halv ett till halv fyra (Y) Vaknade med lite feber så det var nog lika bra att jag gick och la mig. Sen kom Sanni, Jakob, Samuel och emma och fråga om jag ville följa med och handla (åka bil) Så jag gjorde det fast jag fortfarande kände mig trött och hängig. Åt pizza med dom och ja nu sitter jag här. Får se vad som händer senare ikväll :P
På lördag kommer Simon och hans föräldrar hit! :D Det gör mig glad! Så imorgon efter skolan ska jag städa och tvätta och försöka göra det fint här ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: