MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Onsdag

Kategori: Allmänt

Imorse hade vi konstorientering med våran gästlärare Anna Ekman. Det var bra, bättre än förra onsdagen då vi fick titta på bilder och lyssna på olika tidsepoker i en och en halv timme (Y) Men ja efter det hade vi kroki på riktigt! Och det var faktiskt ångestframkallande de första teckningarna! Jag tror vi började med 2min poser och fem eller flera olika poser. Vet inte om någon förstod det där men ja.. Det var för lite tid för att kunna göra det människa men för lång tid för att bara föra en streckgubbe.. Så ångest och lätt panikframkallande men sen när vi fick en minut/pose+fem poser och sen fem minuter/tre poser så kändes det iaf bättre. Fråga om ni inte förstår för jag vet inte hur jag ska formulera mig..
Ja och efter lunch så fick vi börja med att skulpturera/modellera händer. Det gick inte hänner så bra och jag gav upp. Händer och fötter går bättre att rita/skissa än att forma i lera! Är faktiskt lite less lera nu, det går ju inge bra så..
Sen efter skolan sluta åkte jag med några kompisar till ÖoB och blev av med pengar typ. Inte så bra att gå in där när man är hungrig märkte jag. Ja åt middag tillsammans med dom och ja var med dom till klockan var typ sju sen har jag suttit här och tagit det lugnt typ :)
Orkar inte skriva något mer nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: