MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Onsdag

Kategori: Allmänt

Mitt försök till att sluta med godis och annat onyttigt går faktiskt rätt bra, sen blir jag lätt irriterad på folk omkring mig men ja det får man kanske ta. Hur som helst! Hade konstorgentering med en lärare på skolan idag, vi pratade om vad konst var, modernism och post modernism, intressant fast jag hade svårt att koncentrera mig sista 25min. Efter det var det kroki som vanligt. Gick väl typ lika bra den här gången som förra veckan. Och sen efter lunchen trodde jag att vi skulle måla mer men icke! Vi kollade på bilderna vi hann göra förut i veckan och ja sen vart det prat om olika uppgifter vi har att göra och vad vi ska ta med oss imorgon. Massa saker med färg på.. Jobbigt. 
Efter skolan var detkör och jag gick iväg på den även fast jag inte hade någon större lust med det. Trevligt med kör. Fick spagetti och spenatsås till middag. Lite less att vi knappt får något kött här men ja. Såg på film efter middagen och ja nu sitter jag här och funderar på uppgiften och ja andra läxor.. Less och trött och sockersug :c

Kommentarer


Kommentera inlägget här: