MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Lördag

Kategori: Allmänt

Ja meningsfulla rubriker (Y)
Idag klev jag upp strax innan halv elva för att börja marinera min kyckling jag gjorde igår, hade ingen aning om det skulle bli bra eller inte utan jag försökte lukta mig fram och det blev en succé sen när jag väl stekte kycklingen vid 6tiden på kvällen. Dock blev det inte kyckling till middag utan det blev pizza men imorgon blir det nog kyckling! Vad mer har hänt, ja jag åt som sagt pizza med några vänner (eller jag och Jakob åt och dom andra tittade på) sen upptäckte jag att bearnaisesåsen som jag gillar finns varken på Coop eller ICA här i Årjäng, lagomt besviken. Ja stekte min kyckling när dom andra åt någonting som jag inte riktigt såg vad det var eftersom jag var så inne i min lilla matlagning. Ja sen efter det satte vi oss i Sannis rum och lyssnade på lite disneylåtar medan dom stickade/gjorde pappersfigurer. 
Känner mig lite less nu ikväll så jag tänkte väl duscha och se på en film. En ny dag imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: