MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Helg/måndag

Kategori: Allmänt

Ja helgen var bra, fest igen på fredagen, var väl helt okej, jobbigt folk från Årjäng kom förbi. Sen blev det filmtittarkväll på lördagen sen gick vi och kollade läget hos folk som festade på lördagen också. Ja söndagen blev en inne-på-rummet-dag och titta på serier. Umgicks med lite folk på kvällen och ja det var väl kortfattat den helgen.
Idag har vi börjat med Teckning, grunder, perspektiv etc. Vi har fått ritat av ett popcorn som var och en satte upp på väggen predvid oss. Rätt intressant och relativt lätt, lättare än att hålla på med lera iaf!
Ja vi fick lyssna på Britta lejon när hon pratade och några fler pratade också. Jag blev rätt trött och hängde inte alls med i vad dom egentligen sa. Tror det hamnade om demokrati iaf.
Min mage har varit så orolig idag och det gillar jag inte för det finns ingen anledning till att den ska bli eller vara det. Men ja det börjar försiktigt gå över men det är väldigt störande och jobbigt. Hur som helst, jag vet inte vad som händer senare ikväll men det blir nog bra tror jag :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: