MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Helgen med Simon

Kategori: Allmänt

Ja i lördags hade jag ställt klockan för att hinna städa det sista innan delar av familjen Jonsson kom hit, dock visade det sig att dom inte hann komma till 12-13 på dagen utan kanske vid 19-tiden.. Så jag somnade om och klev upp när jag brukar kliva upp och tog det relativt lugnt. Hann städa och fixa lite och sen visade det sig att dom kom vid 16-16:30 så det gjorde ju saken lite bättre! Vi for och åt pizza ganska direkt och umgicks lite sen lämnade hans föräldrar av oss på skolan. Vi sov ett tag och sen såg vi på film. Väldigt mysigt! Sen igår så träffade vi på några av mina kompisar när vi åt frukost, gick runt lite på skolan innan vi gick och duschade. Sen kom hans föräldrar förbi så jag visade dom lite av skolan och sen spelade vi biljard innan vi for till hotellet och bowlade lite där innan vi åt middag på hotellet. Och äntligen fick jag äta en tiktigt köttbit! Tackade för maten och att det var väldigt trevligt att Simons föräldrar följde med ner och sen åkte jag och Simon till skolan och letade reda på någon att umgås med. Spelade biljard ett tag sen åkte jag Simon och Jakob till OK för att köpa lite chips och annat gott och såg sedan en film på mitt rum. Klockan hann bli två innan vi gick och la oss. Hade ont i huvudet när vi la oss och det hade jag även när jag vaknade så jag bestämde mig för att inte gå på skolan. Och vid halv elva så for Simon för att hämta sina föräldrar och ja, idag är det ju måndag och jag har inte gjort så mycket. Kommer nog inte göra så mycket mer ikväll heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: