MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Helg

Kategori: Funderingar

Igår blev det en liten filmkväll, såg De flygande slottet. En klasskompis hade en box med Hayao Miyazaki-filmer och jag blev så sugen på att köpa den också, så igår efter filmen och idag har jag letat saker jag vill ha och hittat endel, synd att jag inte har så mycket pengar bara (eller att jag pluggar och borde inte spendera pengar på annat) .__.
Här är några saker jag vill ha, en piercing eller två. Kängor, just det här märket har jag sett många på skolan som har så antingen röda eller svarta. Creepers är ju väldigt fina så det vill jag också ha. Sen idag har jag hittat en box-kollektion(?) med 32 filmer i! Den kostar bara 471 kr! Dock måste den fraktas från USA och så.. Jag vill köpa sakeeer! :C

Kommentarer

  • Bälla säger:

    Jag har ett par sådana kängor (dr. martens), har även ett par av samma märke fast 4-håls. Awesome skor som håller för evigt <3

    2011-09-05 | 23:27:40
    Bloggadress: http://bellaht.blogg.se/

Kommentera inlägget här: