MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Fredag

Kategori: Allmänt

Ja i fredags så hade vi orientering halva dagen och det var väl intressant och lite lätt drygt, plus att jag glömde mobilen på mitt rum. Och fredagar är ju som sagt halvdagar så efter lunchen så slutade alla och jag gick och la mig för att sova lite plus att jag tvättade för första gången. Tror inte jag ska spara på det lika länge till nästa gång.
Rätt intressant det där med tvätt faktiskt för jag har för mig att det tar två timmar innan den är klar och sen vet man inte hur man ska torka kläderna. Det finns en konstig vångings-tvättställning eller vad man ska kalla det och ett torkskåp sen finns det två värmelampor som jag inte riktigt förstår mig på, det ser ut som vanliga lampor men jag vet inte om det är tänkt att man ska värma kläderna med hjälp av dem eller inte.. Det var iaf väldigt intressant.
Ja medan jag väntade på att min tvätt skulle torka satte jag mig i mitt kök med några tjejer från min korridor och snacka lite om allt möjligt, plus att det var ju fest igår så det vart väl lite prat om hur det skulle bli och så. 
Vi hade ett tema att alla skulle ha hattar/mössor på sig, lite kul men själva festen var väldigt dryg tycker jag, inget drag som jag var van vid iaf men jag var ändå uppe väldigt länge, gick väl och la mig klockan fyra och nu är jag väldigt trött. Det lät väl som att vi skulle festa inne i själva Årjäng ikväll men jag vet inte om jag orkar det faktiskt. Får väl se vad som händer idag/ikväll :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: