MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Fredag (två veckor till hemfärd)

Kategori: Allmänt

Ända anledningen till att jag påpekar min hemfärd är för att det blir min första sen jag flyttat hit och jag det hur jag ska ta mig hem och ja en vecka hemma klagar man nog inte på!
Men ja, fredag idag. Hann inte göra så mycket på skolan, måla lite och fick lära oss hur man kan spänna upp en duk och annat bra-att-veta-när-man-ska-måla typ. Sen slutade vi vid tolv. Hade en lite orolig mage efter skolan men ja det har gått över (väldigt intressant!) Cyklade in till Åjräng nyss för att handla mat tills imorgon med min granne Sanni! Det blev så klart kycklingfilé och lite marinad-tillbehör! Kommer nog bli hur gott som helst! Jag har saknat kött, funderade ett tag på om jag skulle köpa en fläskfilé istället men det får nog bli en annan gång :)

Idag är det också 90 dagar tills jag ska hem (jullovet) och det är även nu som det är som billigast! MEN, jag kan tydligen inte boka några biljetter från karlstad till stockholm (tåg och del av min resa hem) För jag tror att dom håller på att göra banarbete nu i höst och jag vet inte hur länge dom håller på med det, om det räcker hela vintern också.. Men ja jag ska kika mer på det här ikväll med min pappa för det vore trevligt att ha det billigt!

Lite senare idag ska jag, Jakob, Isabelle och Sanni göra mat tillsammans, eller iaf äta tillsammans. Sånt är trevligt! Får väl se vad som händer mer ikväll :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: