MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Fredag

Kategori: Allmänt

Ja, dagen har ju faktiskt gått rätt bra. Hann göra klart min failstol och sen skulle vi typ gå igenom det vi gjort sen var det typ klart. Skönt! Efter lunchen så passade jag på att tvätta och städa upp lite på mitt rum inför imorgon då Simon och hans föräldrar kommer hit. Han rengöra fönstren och handfatet och plocka undan sopor innan det knackade på dörren och mina vänner knackade på dörren och frågade om jag ville med och kika på mârten (marknaden) som började idag och är hela helgen. Intressant och jobbigt men tanke på alla upp och nerförsbackar! Sen fick vi ju gå hem också.. Men ja tror det är mer att titta på och göra imorgon så.. Hur som helst. Innan middagen fixade jag med tvätten och även efter maten också. Sen ledsnade jag på att städa så jag träffade mina kompisar och ja vi såg på en film och sen drog vi ut till marknaden och ja kollade läget. Vet inte hur länge vi var där men ja efter ett tag bestämde jag och Jakob oss för att dra hem (vi var dom ända som var nykter) Så ja tur att jag tog cykeln med mig för det blev en snabb tur hem! Så nu sitter jag här och uppdaterar bloggen efter en lång varm dusch för det var riktigt kallt ute!
Imorgon kommer Simon så jag tänkte lägga mig nu så jag hinner göra det sista innan dom kommer :D ÅÅh mysa med min prins igen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: