MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

30 sep. fredag!

Kategori: Allmänt

Jag känner att egentligen så är inte mina inlägg så intressanta eftersom jag bara skriver vad jag gör om dagarna. Men ja det får bli så, antingen känslor eller vardagliga saker. Hur som helst så var det sista dagen på den här veckan med foto. Jag har gått omkring och känt att jag inte gjort så mycket men så idag kom jag på att jag har ju visst hållt på med foto fast som förlaga till måleri, mina små kort jag målat är ju egentligen fotografier på saker! Så rätt nöjd är jag! Idag fick vi exempel på konstnärer som använder foto i sitt sätt att måla och även tvärtom, efter det fick vi en genomgång på photoshop, lite iaf och det är ju trevligt! Idag är iaf en bättre dag än igår, än så länge. Klockan är ju inte ens ett än så. Men så här har dagen känts och varit än så länge. Uppdaterar kanske en gång till ikväll om jag har tid och orkar :) Hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: