MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

29 sep.

Kategori: Allmänt

När jag skulle lägga mig igår så fick jag lite ångest och hade svårt att somna och jag tror det påverkade min dag idag, endast därför jag nämner det. Min dag idag har väl varit sådär typ, väldigt nedstämd större delen av dagen och funderade på om jag skulle sjukanmäla mig men det gjorde jag också. Jag funderade väldigt länge på om jag skulle försöka få tag på kuratorn men jag vet inte riktigt vad jag ska säga till honom faktiskt. Så det gick inte så bra. Det var väldigt bra väder idag också! Soligt och säkert 20någonting grader ute, skönt men kommer bli jobbigt sen när det blir kallt igen.. Sovit har jag också gjort, lånat en tunika och känt mig lite somrig. Jag fick fel middag idag, det var soppa och sen såg väl inte allt för mjölk/gräddig ut och jag hade ingen egen kastrull (som jag brukar få) så jag tog lite och en massa bröd men sen kom mattanten ut och sa att hon hade glömt ställa ut min mat så.. Vi får väl se vad som händer med min mage, ångesten igår började pga min mage så jag hoppas att det inte blir något. Skulle vara skönt om jag började tåla mjölk igen och att min mage slutar vara orolig och fucked up. Så för att inte tänkta på min mage och oroa mig så cyklade jag och en kompis (Emma) till Årjäng, jag tog ut mina biljetter för min första hemfärd nästa vecka och hon köpte typ cigg. Efter det så har jag börjat måla två kort till som jag började med igår kväll, en panda och en pingvin. Det kommer nog bli bra! Nu ska jag nog fortsätta måla!
(inlägget känns lika bakvänt och konstigt som mitt huvud)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: