MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

27-28sep

Kategori: Allmänt

Jag orkade inte skriva igår så får sammanfatta gårdagen idag istället. Ja vi var på en föreläsning om permakultur och... det går typ inte att förklara känner jag. Han pratade om naturen, träd, trädgårdar och ja djurgårdar och bra sätt att designa gården så det är mer självskötande typ. Sen fick vi återgå till våra vanliga lektioner och efter lunch så fick man lyssna och disskutera med honom om man ville det men när jag kom tillbaka från lnchen få fattade jag ingenting och hörde heller inte vad det var han pratade om så.. Jag gick därifrån. 
Vi har ju samma rektor som Ingesund (ligger i Arvika) och dom var också hit igår på samma föreläsning. Sen hände väl inte så mycket mer skolmässigt. Efter skolan så pratade jag med en av mina kompisar, Isabelle, om olika animer och japan och massa annat trevligt, sen såg vi på film och så. Dagen slutade väldigt bra iaf! Sen pillade jag lite med kort på mitt rum innan jag gick och la mig. Så spännande!!
Idag fick vi lyssna på när Annie (lärare på skolan) berättade om hur det var när hon och till lärare var till Nigeria, väldigt intressant faktiskt. Krokin var väl inte så kul när vi har Ulf, han är konstig tycker jag men vi hade en ny modell iaf (Y) Efter lunch så hade vi äntligen läraren vi skulle ha i foto, Niklas. Dock gick det inte så bra för mig måste jag säga men ja.. Efter skolan började jag måla på mitt kort och det blev väldigt bra faktiskt :3 Precis när jag la upp bilden på fb så fick jag sms om att det var filmdax så tummen upp för det! Nu efter filmen har jag hunnit skissa på två nya kort som jag antagligen ska skissa på imorgon. Nu är jag rätt trött och ska nog bara ta det lugnt innan jag lägger mig. Bra dag ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: