MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Snart hemfärd!

Kategori: Allmänt

Åh nu är det inte länge tills jag ska börja min resa hem! :D Ska snart lägga mig och sen imorgon ska jag göra mig i ordning lite och sen cykla till busstationen tidigt! Och sen börjar min färd! Yeey! Ska bli så skönt :D Hoppas att det inte blir något krångel bara. Nej nu ska jag nog lägga mig! Hihihi! Måste få skriva av mig hehe!

Uppdatering.
Alltså.. Klockan är fem över halv fem och jag ska inte iväg förän efter fem. Jag har förberett allt som går att förbereda typ och jag är grymt rastlös! Det ända jag ska göra innan jag går är att göra saft och packa ner min matsäck och ta med mig min kyckling.. Så här går det när man inte kan sova! Varit vaken sen klockan tre så (Y) Det kommer bli en intressant dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: