MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Höstlovet!

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag inte har uppdaterat där på typ en vecka så jag tänkte passa på nu när jag är tillbaka i Årjäng igen. Måndag till fredagkväll spenderade jag med min älskling Simon och det var bara mysigt och bra fast jag hade ont i magen mestadels av tiden. När han skjutsade hem mig i fredagskväll så kände jag av urinvägsinfektionen igen, och den kände jag av inatt och nu också så jag vet inte om det betyder att jag har fått urinvägsinfektion eller inte. Jobbigt som stryk är det iaf! Hur som helst, i lördags åkte jag och pappa in till Östersund för att träffa mamma, min bror och hans fästmö. Planen var att jag och mamma skulle gå på stan en sväng och pappa och min bror skulle hänta en soffa. Jag är ett par skor  och en plånbok rikare! Senare vid femsnåret på kvällen så bar det av till bowlinghallen där vi spelade en timme (jag vann av "ungdomarna") Sen blev ddet middag och sällskapsspel till sent på natten! Väldigt trevligt lördag! Sen idag, söndag så var det min resdag började 07:30 och kom in på mitt rum strax efter 21:00 någongång. Lång dryg och nervös dag kan man säga! Förseningar och rädslan över att ha missat sista bussen till Årjäng.
Det får räcka som uppdatering!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: