MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

9 okt. Hemma!

Kategori: Allmänt

Igår började min hemfärd som sagt väldigt tidigt. Och jag ångrar lite att jag tåg cykeln till bussen för fysatan vad jobbigt det var att cykla med datorn och min fullpackade handväska på ryggen och min resväska på styret! Öm i axlar och överarmar är ja minsann! Kom typ tio minuter innan bussen ko och det kändes skönt. Jag var helt ensam i hela bussen unter typ en timme och 45 minuter! Rätt intressant och skönt. Väntan på Karlstads tågstation var rätt okej den med, tog min frukost på stationen i väntan på tåg. Väldigt lugn morgon. Jag fick sitta tillsammans med tre män vid ett bord och ja.. Lite läskigt och dom började dricka innan elva på morgonen, gott tecken! Hur som helst, väl i stockholm så tänkte jag gå på stan en sväng och jag skulle försöka låsa in mina väskor i ett sånt där skåp man kan köpa men så klart så krånglade det rejält innan jag fick till det. Gick någon timme på stan och provade bl a. ett par snygga kängor som jag spanat in ett bra tag, måste ju känna om det är något att ha! Sen gick jag tillbaka och hämtade ut mina väskor och väntade på tåget. Väl på tåget så såg jag på film och serier mest hela vägen!Väldigt skönt. Satt tillsammans med två tjejer och ett litet barn som inte var så gammalt. Helt okej faktist. Det var väldigt skönt att komma fram i Östersund och bli hämtad av mor och far, köpte min en hamburgare under resan hem och pratade mest hela vägen hem. Skönt att få komma hem hit igen måste jag säga!

Idag så klev jag upp relativt tidigt efter som pappa sa igår att posten hade öppet idag med, så idag har jag varit och hämtat mitt paket som jag beställde i början på september! Öppnat och undersökt hur det ser ut och jag hoppas att alla filmer funkar och att det inte är något fel på dom! Så jävla skönt att det har kommit! :D Nej nu ska jag nog undersöka den ännu mer och kolla upp alla filmer! Hihihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: