MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

7 okt

Kategori: Allmänt

Åh sista dagen på skolan innan lovet (jag räknar helgen innan lovveckan som lov). På skolan så hann vi så gott som plocka våra grejer och städa lite sen hade vi en liten redovisning på vad vi har gjort och så. Dagen gick väldigt fort må jag säga! Så efter att mina kompisar åkt hem och jag gett dom jag hann på en kram så började jag städa och tvätta! Första tvätten hann jag med i morse och jag har tvättat två tvättar till. Jag har dammsugit och dammtorkat lite på mitt rum också så det ända jag ska göra nu är bädda sängen och packa min resväska men det känns som att jag har gott om tid till det så jag tar det lite lugnt just nu. Upptäckte att mitt andra lakan jag har är typ en halvmeter för kort för min säng.. Men det får gå ändå, bara en natt här sen drar jag ju! 
Vad mer har jag lust att skriva om. Kommer kanske uppdatera något ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: