MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

6 okt

Kategori: Allmänt

Torsdag kväll! Herregud vad dagen ändå har gått fort fast jag inte har gjort någonting, ingen på skolan hade någon lärare idag så många sov/städade/packade/letade saker att göra. Jag och några av mina kompisar passade på att ta lite bilder sen sitta och prata om saker som händer på skolan (allmänt skitsnack) Ja dagen gick och vid tvåtiden så gick jag till målarsalen med mina vykort och målade ett till kort och sen kladdade jag med färg på två A3-papper och sen måla jag en början på en rymdbild typ. Får väl se hur det går sen. Ska se till att lägga upp bilder sen också (Y)
Jag målade typ hela eftermiddagen och inmot kvällen också, åt middag pch sen fortsatte jag! Väldigt kul när man är ett gäng som sitter där och så. Vid sju var det en liten trubadurafton! Väldigt kul och bra efter det var det fritt för vem som helst att framföra något. Fantastiskt roligt att lyssna på iaf :D Och ja nu är klockan snart halv tio och ja imorgon måste jag städa packa och tvätta och göra massor med saker! Ååh det är inte länge kvar nu :3 hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: