MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

5 okt

Kategori: Allmänt

Onsdag idag, satt och lyssnade på när Kristina(?) textilläraren på skolan, berättade om olika konstnärer som använde sig av textil och så. Inte riktigt min grej men ja helt okej att sitta och lyssna på. Jag gick inte på krokin idag för jag kände att min oroliga mage inte skulle klara av att vara koncentrerad från halv elva till tolv, blir bara mer orolig om jag tvingar mig själv att sitta kvar och ja. Svårt att förklara. Fick köttfärslimpa idag som lunch, det gillade min mage väldigt mycket så det är ju bra! Klarade av att gå på lektion på eftermiddagen fast jag är rätt less på akryl just nu. Sen har det inte häntså mycket mer, var med några kompisar under rasterna och så. 
Jag försöker planera min hemresa på ett lite mer organiserat sätt, vad jag faktiskt ska ta med mig hem. Och planera vad jag måste göra här innan jag åker hem. Ska väl fortsätta med det nu och resten av kvällen.
Uppdat.
Helt otroligt, pratade ett bra tag med pappa angående ja hemfärden och så sen har jag pratat med min bror ikväll också, och det var inte igår vill jag säga. Känns bra att det gick så pass bra att prata i hela 47 minuter med honom och nästan en timme med pappa! Med tanke på min telefonfobi så är det båda tummarna upp! Ville bara säga det :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: