MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

4 okt tisdag

Kategori: Allmänt

Idag blev det en tripp till Arvika, till Ingesund (en folkhögskola som vi har lite gemensamma saker med). Vi skulle lyssna på Per Holmberg som är meteorolog. Han pratade om klimatet på jorden, vad som händer och vad som behövs göras och ja hur vi kan förbättra typ. Väldigt intressant fast vi satt och lyssnade från typ ett till strax efter tre! Eftersom det inte slutade precis tre och folk var lite sen till bussen så kom vi tillbaka till skolan lagomt till att middagen skulle börja (ca en timmas bussresa), hoppas inte att dom som ska iväg till Ingesund på torsdag och lyssna på en annan person missar middagen för dom ska åka halv fyra vad jag hörde. Aja det märks väl! 
Jag kan inte fatta att det bara är några dagar kvar tills jag ska hem! Det är tisdag kväll nu så om fyra dagar åker jag från Årjäng, första gången sen jag kom hit :D Får bara hoppas att allt går väldigt bra med buss och tåg och så :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: