MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

31 okt

Kategori: Allmänt

Efter en väldigt jobbig och ångestladdad natt igår så lyckades jag somna rätt sent. Magvärken var kvar imorse också men jag bestämde mig för att vara duktigt och gå på skolan ändå! Det hade blivit mycket sämre om jag hade varit hemma idag också. Så jag har haft ont i magen typ hela dagen men gått i skolan ändå, cyklat och handla efter skolan, simmat och varit med folk hela dagen och det har faktiskt hjälpt. Eller ja hjälpt och hjälpt vet jag väl inte men jag hade inte ont i magen efter simningen så det känns bra! Hoppas bara inte det kommer igen när jag ska sova som det gjorde igår. Men imorgon ska jag ta mig i kragen och prata med kuratorn!
Dagen har iaf slutat bra och morgondagen hoppas jag blir bättre!
Ja just det vi började med Grafik idag och ja det går väl sakta men säkert framåt! Kommer kanske uppdatera mer om hur det går längre fram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: