MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

28 okt

Kategori: Allmänt

Jag var sjuk idag också, fast det egentligen kändes som att det var rätt lugnt med min mage. Hur som helst, kom på en väldigt bra outfit till mig och hittade en massa kläder och grejer som jag kunde ha vilket kändes hur bra som helst! Följde med Sanni och Isabelle till Åjräng (dom skulle köpa lite grejer till sina outfit's) jag hittade fina böcker på rödakorset medan dom provade kläder där så nu är jag 9 böcker och ett stort dricksglas rikare! för 20 kronor (2:- per bok) SKa nog dit fler gånger haha! Köpte bara fina böcken! Har ingen aning vad dom handlar om hehe.
Efter att vi hade ätit och gjort oss i ordning och var pepp på att festa med folk på skolan så sket sig typ allt. Dom som skulle ordna med ljud hade inte hunnit gjort det innan allt skulle börja.Så det var folk där men ingen musik så det började ju bra eller inte! Sen gick det bara utför så rätt som det var så hamnade vi i korridoren och pratade med ngåra andra och hade trevligt med dom istället så det blev en lyckad kväll iaf! Men nu ska jag nog sova, klockan är ju ändå kvart över tre så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: