MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

24 okt

Kategori: Allmänt

Åh jag läste i en blogg som jag följer hur hon har mått så mycket bättre när hon började göra något om dagarna och jag tänker bara tillbaka på mig själv. Hur deprimerad jag blev av att inte göra någonting om dagarna i nästan ett halvår, det bara gick utför och fick panikattacker och ångestattacker om vartannat! Iofs blev det inte bättre på engång och jag fick en massa motgångar då också, men nu känner jag hur skönt det är att komma i sociala sammanhang igen och faktiskt vara en del av någonting! Så skönt att bli påmind om hur mycket bättre det faktiskt går! 

Annars så har jag varit på två föreläsningar med skolan. Lyssnade på en Jurist som var inriktad på mänskliga rättigheter och EU och massa sånt och sen lyssnade vi på Behrang Miri som var jättebra och rolig att lyssna på, fick nog mer in av vad han sa än vad juristen sa tyvärr. Han nämnde väl också såna frågor och ville liksom säga att alla är lika värda och om invandrare och så. Bra kille helt enkelt! Sen resten av det som var kvar av skoldagen så började vi med perspektiv.. Inte min favorit om jag säger så och jag gillar heller inte läraren så vi får väl se hur det går. Som tur var va det bara en timme med perspektiv-prat så efter det träffades vi i vårt lilla gäng och ha var i målerisalen tills middagen och gick även dit efter middagen också! Så trevligt :D Och Isabelle kom tillbaka till skolan idag efter att ha varit sjuk så det var bra och mysigt ^^ 
Tror inte jag orkar skriva om så mycket mer nu ikväll om hur dagen har varit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: