MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

21-22 okt

Kategori: Allmänt

Igår så hade vi våran sista dag med oljemåleri och ja det hände väl inte så mycket, gjorde en bakgrund på en av mina övningar och sen hade vi en liten genomgång på vad vi har hunnit med i veckan. Efter lunchen så cyklade vi iväg för att handla mat, blev lite lite miss i planeringen för mig men det löser sig nog! Kan ju handla mer idag. Sen hade vi vernissage igår så jag emma och sanni gjorde oss fins och stressade os iväg (vi hade en buss som väntade) Väl där var det väldigt trevligt och fint! Efter någon timme så bestämde vi oss för att åka hem igår och dicka lite vin och ha det bara trevligt så det blev en väldigt sen kväll om man säger så. Det har inte hunnit hänt så mcyket för mig idag, varknade typ två då pappa ringde mig och jag ska väl äta lite snart och ja se vad som händer idag!  Uppdaterar väl mer sen kanske

Uppdatering. Ja min matlåda försvann från kylen någongång inatt eller tidigt idag för den är helt borta! Den har inte dykt upp under kvällen heller. En aning irriterad har jag väl varit hela dagen. Utöver det så har jag sanni och emma sett på en av mina filmer och ja den var väldigt lång så försökte skynda oss att äta middag tillsammans med jakob. Och nu efter vi diskat och så hamnade vi alla i våra varsina rum så kvällen lär nog fortsätta här på mitt rum.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: