MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

20 okt

Kategori: Allmänt

Idag fortsatte jag med att kämpa på med hudfärgsnyanser och jag blir helt slut i huvudet men jag hann göra en till nyans av hud och jag tror det blev rätt bra. Var inte så mycket folk på skolan idag då många från utställningsgruppen åkte iväg och ställde ut typ hela dagen! Men efter en intensiv målardag så träffade jag mina vänner igen och vi satt och pratade och hade väldigt trevligt tillsammans hela eftermiddagen och kvällen så väldigt lyckad kväll måste jag säga! Hade lite djupa konversationer och ja det var intressant om man säger så ^^ Nu sitter jag på mitt rum och äter choklad (choklad som jag tål) Imorgon lär det nog bli mer måla och sen måste jag och mina vänner handla mat inför helgen och ja gå på utställningen som vi har imorgon! Spännande! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: